Beste relatie,

Zoals je van Milin gewend bent, leveren we altijd snel en accuraat, zo mogelijk binnen 24 uur, op elke gewenste locatie. Ook ben je van ons gewend dat je bij telefonisch contact snel te woord wordt gestaan, en dat orders snel worden verwerkt. Dit alles hoort namelijk bij de service die we als Milin nastreven. En bijna altijd lukt het ons ook om die optimale service te leveren, want daar zetten al onze medewerkers zich optimaal voor in.

Maar ondanks dat al onze vakkundige mensen keihard werken, kan het momenteel helaas gebeuren dat je toch even moet wachten. We hebben het namelijk druk, héél druk zelfs. Het is extreem druk in de bouw, wat erg fijn is voor jou én voor ons. Maar momenteel is het bij Milin zó druk dat we je soms even moeten laten wachten. Het is enorm druk aan de telefoon, waardoor we je soms niet meteen te woord kunnen staan. Onze excuses voor het ongemak dat dit met zich meebrengt.

Uiteraard doen we er alles aan om je zo snel mogelijk van dienst te zijn. En ook doen we ons uiterste best om dit ‘luxe probleem’ snel op te lossen. Zo zijn we druk bezig met het aantrekken van nieuwe collega’s. Dus nu we het daar toch over hebben: mocht je nog enthousiaste en deskundige mensen kennen die op zoek zijn naar een leuke baan, aarzel dan niet om ons met elkaar in contact te brengen.

Met vriendelijke groet,
Directie, Milin B.V.

 

Nog geen reacties

Geef je reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *