ADMINISTRATIEF MEDEWERKER INKOOP (32-40 uur per week)

Wil jij als administratief medewerker inkoop aan de slag bij een dynamisch bedrijf? Wil jij zorgen voor de juiste producten op het juiste moment op de juiste plaats? Dan is dit jouw ideale baan!

Wat ga je doen?

Om iedere dag onze beloftes waar te maken ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het complete voorraadbeheer- en inkoopproces binnen Milin. Zo stem je orders af op basis van klantvraag, levertijden, voorraad en bewaak je de afgesproken levertermijnen alsook leverancierscondities. Verder onderhoud je contacten met de (inter) nationale leveranciers over alle operationele inkoopaspecten.

Kortom jij bent, in deze zelfstandige functie, de spin in ons logistieke/ inkoop web.

Wie zijn wij?

Milin B.V. te Nieuwegein is totaalleverancier in panelen en profielen voor onderhoudsarme gevel en wandafwerking. In 20 jaar tijd is Milin uitgegroeid tot een succesvolle organisatie waarin de medewerkers dagelijks in de weer zijn om klanten optimaal te ondersteunen in de uitvoering van hun afbouwprojecten. Milin richt zich met name op de nieuwbouw-, renovatie- en onderhoudsmarkt en is al jaren bekend als een sterk groeiende organisatie.

Milin is onderdeel van de Schoonderwolf Groep, een groep van technisch georiënteerde bedrijven gevestigd in het midden, oosten en noorden van Nederland. Kijk voor meer informatie op onze website. 

Wie ben jij?

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt een analytisch vermogen en sterk cijfermatig inzicht;
  • Je werkt zelfstandig, bent resultaatgericht, weet prioriteiten te stellen en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je stelt je klantgericht op en bent een teamspeler;
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en een goede beheersing van de Engelse en Duitse taal;
  • Jouw kennis van Word, Excel en dataverwerking is bovengemiddeld of bent bereid je deze kennis snel eigen te maken;
  • Je hebt ervaring met het werken in ERP –systemen.

Wat bieden wij?

Naast goede arbeidsvoorwaarden bieden wij een afwisselende baan binnen een ondernemend en groeiend bedrijf. Je gaat werken in een enthousiast en professioneel team waarin volop ruimte is voor eigen inbreng. We geven je de mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en jezelf te ontwikkelen. Samen bouwen we aan de toekomst van Milin!

Vanzelfsprekend hierbij zijn goede arbeidsvoorwaarden als een 32- of 40-urige werkweek of nog nader te bepalen, 25 vakantiedagen en 12 atv dagen (op basis van fulltime), bonusregeling, reiskostenvergoeding en een salaris conform cao Hibin. Veel ruimte voor gezelligheid zoals o.a. een bouwvak barbecue, jaarfeest, attenties bij feestdagen en meer.

Spreekt deze functie je aan?

Zie jij jezelf als ons teamlid? Aarzel dan niet en stuur je sollicitatie met cv en een motivatie naar hr@milin.nl, zodat we elkaar snel kunnen ontmoeten. Voor vragen kun je contact opnemen met Kristiaan Meilink (Inkoopmanager). Telefoonnummer: 06-30 01 99 25.